اقتصاد

Bittensor Bulls در 2 روز 21 درصد به دست می آورد و به 380 دلار می رسد

Bittensor Bulls در 2 روز 21 درصد به دست می آورد و به 380 دلار می رسد

Bijie.com گزارش داد:

    Bittensor در روزهای اخیر افزایش یافته است و از سطح کلید Fib عبور کرده است. محدوده مهم 360-380 دلار در ژوئن ممکن است بار دیگر کلیدی شود.

Bittensor [TAO] نسبت به پایین‌ترین حد خود در 280.5 دلار در 21 آگوست، 21 درصد افزایش یافته است. قیمت بیت کوین [BTC] در نزدیکی منطقه مقاومت 60000 دلاری بدون هیچ روند واضحی در حال مبارزه بود، افزایش یافت.

اقدام قیمت به شدت نشان می‌دهد که حرکت به سمت 380 دلار امکان‌پذیر است. آیا گاوها به اندازه کافی قوی هستند که مسیر صعودی را حفظ کنند؟

TAO مقاومت کلید را می شکند

323 دلار در طول ماه اوت یک مقاومت قوی بوده است. خرس‌ها آن را در اواخر ژوئیه ورق زدند و در طی افزایش قیمت پس از 5 آگوست دوباره آن را آزمایش کردند. این تست مجدد با شکست مواجه شد و TAO به 265 دلار بازگشت.

از آن زمان، بازار گاوی دوباره رشد کرده است و قیمت‌ها را دوباره بالا برده است. این بار، آنها توانستند از سطح فیبوناچی اصلاحی 78.6% که با استفاده از سقوط جولای تا اوایل آگوست ترسیم شده بود، بشکنند.

OBV برای نشان دادن تقاضای بازار در حال صعود است. RSI روزانه حرکت قوی با قرائت بالای 70 نشان می دهد. به نظر می رسد قیمت Bittensor به زودی به 367 دلار می رسد و ممکن است بالاتر رود.

داده های دوره زمانی کمتر بسیار دلگرم کننده است

در حالی که قیمت‌ها افزایش یافتند، سود باز بیش از 12 میلیون دلار در دو روز افزایش یافت که نشان‌دهنده حدس و گمان‌های صعودی قوی است. نقطه ای CVD نیز بالاتر رفت که نشان دهنده افزایش تقاضای نقطه ای است.


پیش‌بینی قیمت Bittensor’s [TAO] 2024-25 را بخوانید


نسبت حساب بلند/کوتاه به 1 کاهش می یابد. این مقداری احساسات نزولی را نشان می‌دهد، اما دلگرم‌کننده است زیرا نشان می‌دهد که نسبت بلند/کوتاه تحریف‌شده در حال بازنشانی است، حتی با وجود روند صعودی قیمت‌ها.

این بازنشانی ممکن است به بالا رفتن TAO با بسته شدن موقعیت‌های خرید کمک کند، که احتمالاً منجر به کسب سود می‌شود، اما تأثیر زیادی بر احساسات صعودی نخواهد داشت.

سلب مسئولیت: اطلاعات ارائه شده به منزله مشاوره مالی، سرمایه گذاری، تجاری یا سایر انواع مشاوره نیست و تنها بیانگر نظرات نویسنده است

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا